Tråkigt

Sitter och är barnvakt o har rätt så tråkigt.. Båda tjejerna sover sen långt tillbaka. Satt o kolla en stund på lyxfällan förut. Men sen började efterlyst o det vågar jag inte se när jag sitter själv i ett stort hus. Sikka idioter som är med i lyfällan då. Dom tyckte att dom hade lite för mycket utgifter, så dom beslutade sig för sluta betala räkningarna. Så på ett år typ hade dom fått skulderpå 650 000.. Öhh vad tänker man med då. Jag skulle bara ta lån om det var absolut nödvändigt. Huslån. fine.. Billån om det verkligen är nödvändigt, men inte för att köpa en extra snygg bil.. Annars bara använda pengar man har. Det anser iaf jag...

Vad tycker ni man kan ta lån till?

Still me still now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback