Snö

Snön har landat dagen innan julafton... Hoppas den ligger tills i morgon.. Det vore kul. En vit jul är ju inget man är bortskämd med precis :).

Igår var vi hos pappa o anita på kvällen. Var väldigt kul! Dom hade hyrt in familjetrollkarlen från stan. Väldigt spännande.. Man har verkligen INGEN aning om hur det fungerar.. Skitcoolt.  Sen käka vi o greja.. Eftersom jag vart sjuk ett tag så valde jag att vara nykter... Annars flödade vin, glögg o likörer... men men.. Skadar nog inte att köra cider o julmust nån gång ;).

Idag är det få upp granen som gäller.. Hade tänkt få det tidigare i veckan, men pga att jag var sjuk så tar vi det idag. Fredrik har en julklapp kvar o handla så vi ska till stan en snabbis.. O ikväll är det uppesittarkväll hos pia o niklas.. Ska bli skitkul.!! Då är det bingolotto som gäller... :)Nu ska jag plocka i ordning lite så granen kan komma på plats. :).

Still me still now

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, jag är lycklig! =) Kom precis hem, har varit och jobbat så nu jäklar ska det börjas med julbestyren! Ja, då får vi dra till Jula =)
Pössssssss!

2007-12-23 @ 10:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback