Pluggar

SItter nu o håller på med mitt 3e arbete för dagen, fast alla tre har vart halvfärdiga innan :). Har iaf gjort klart urinorganen, rörelseorganen/frakturer och håller nu på för fullt med Matspjälkningen. Alla tre arbeten är  i Medicinsk grundkurs Ska försöka hinna med lite vård o omsorg och ergonomi oxå. Men vi får se hur mycker jag orkar. Ska till brorsan ikväll o skriva ut det. Haha pratade precis med honom, han satt på sthlm central, o frågade om jag hade nåt tips på  vad han skulle käka på centralen. Jag sa att han skulle gå över gatan till 7eleven o köpa pizzaslice.. haha lyxmat va?? Dom är faktiskr godast i hela världen,, jag lovar.. Deras pasta är oxå kanon.

jaja får la fortsätta plugga så jag blir klar nån gång. har iaf mest ångest över datan.. hmm massor kvar där. fattar mig inte på datorer. hatar dom.

Still me still now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback