Lista

En lååååång lista



Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Japp, det skulle jag nog.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Brukar du sjunga i duschen?  Japp det gör jag jämt
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jovars det gör jag nog
Laddar du hem musik och film från internet? hmmm det är ju olagligt så det skulle jag inte skriva ut här ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa ett hus
Vad är det bästa med julafton? Paket :)
Tänker du mycket på ditt utseende? jo det gör jag nog.
Vad får dig att slappna av? träna innebandy
Tänker du ofta på sex? Det händer
Är du mörkrädd? JAAAA
Bär du glasögon eller kontaktlinser? inget av det
Vilken färg är snyggast? Röd
Tycker du matte är svårt? Japp jag hatar matte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Näe, men jag tyckte det när jag var yngre
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar, massa pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 10 kanske.. beror på vad som hände dagen innan.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Fredrik tyvärr
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Näe det tycker jag nog inte. fast jag skiter i vilket
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Det har hänt, men inte ofta
Bor du utomlands?  Jag bor i sverige, det är ju utomlands får många andra ;)
Hur länge varade ditt längsta förhållande? mitt nuvarande har hittills hållt i drygt 2 år
Har du piercing? Nej
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Hade jag velat ha en så hade jag haft en
Bråkar du och dina syskon ofta? ALDRIG! Jag har världens bästa syskon
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Fredrik
Läser du ofta böcker? Näe, i somras blev den endel, men nu har jag inte ro till det.
Vad föredrar du för sorts filmer? Tjejfilmer... Typ romantiska filmer.
Vad slösar du mest pengar på? Kläder, utan tvekan
Vill du gifta dig? Japp det vill jag
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Näe varför skulle jag det
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? OC o One Three Hill
Vilka husdjur har du haft innan? 2 Guldfiskar :)
Vad förknippar du ordet skolstart med? Höst
Var badar du helst? På koh samet I Thailand
Vad dricker du för alkohol? Olika, vin, öl, cider, drinkar ibland. Ett gott rödvin till maten är iaf gott
Vad använder du för droger? Godis o alkohol
Vilka djur är du mest rädd för? Spindlar, o skalbaggar
Vad tycker du om monarkin? Låt det va.. Funkar ju bra
Vilken musikstil tycker du bäst om? Hmm typ vet knappt vad det är för stil, men winnerbäck, lundell. sen gillar jag oxå coldplay. Också gillar jag backyard babies o det är ju typ hårdrock, så jag får säga blandat
Vilka språk kan du? Jag kan svenska o engelska flytande. Sen kan jag lite tyska, jättelite spanska också kan jag teckenspråk.
Gillar du att dansa? Jag gillar att dansa på stadt :)
Vad har du för klädstil?  Oj, brukar klä mig i vad säsongen erbjuder ;). Mode typ. fast ibland mysbyxor o sånt me.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det är bra, fast det var nästan goare o känna doften av rök än nu när folk stinker svett.
Hur vig är du? Jag var innebandymålvakt tills för ett par år sedan o då var jag rätt vig. Men man tappar det fort så nu är jag ovig ;)
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Är inte så jätteförtjust i glass men sandwisch kan va god.
Vilket kaffe sörplar du helst? Vanligt svart!!!! ingen mjölk o skit i.
Vilket mobilmärke föredrar du? .Har ericsson nu, men jag hade faktiskt en jävligt snygg o bra från sharp tidigare.Ferrari telefonen ;)
Vad har du för personlighet? Glad o trevlig tror jag.
Har du varit deprimerad? Jag har mådd väldigt dåligt, sen kanske det aldrig ledde till nån riktig deprission
Tror du på livslång kärlek? Japp det gör jag
Vad äter du helst när du ser på film? CHIPS
Lever dina föräldrar tillsammans? Min mamma lever inte, så nej
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Näe verkligen inte
Har du tandläkarskräck? Inte för själva tandläkaren, men jag har skräck för det är så dyrt !!!
Vad heter du i mellannamn? Hahah skäms lite men jag heter Birgitta :)
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Var är du född? I Lidköping
Vilken ögonfärg har du? Grumlig. Finns grått blått grönt o lite andra färger
Vilken hårfärg har du naturellt? Brunt
Biter du på naglarna? Nej, det är rätt äckligt med allt äckligt man har under naglarna
Är du beroende av något? Näe det tror jag inte.. pasta ;)
Hur ofta motionerar du? Väldigt olika. Önskar jag kunde säga varje dag, men det är inte så. Ett par ggr i veckan iaf
Svart eller vitt? Svart
Mjukt eller hårt? Mjukt
Homo eller hetero? Hetero
Höger eller vänster? Vänsterhänt, men politiskt höger
Stor eller liten? Stor
Göteborg eller Stockholm? Stockholm absolut
Landet eller storstan? Varken eller. trivdes inte när jag bodde i sthlm, o skulle inte trivas på landet.. trivs bra i lisch
Kram eller puss? Kram
Vagn eller buss? Buss
Hyrfilm eller bio? Hyrfilm tror jag
Gräs eller grus? Gräs
Piggt eller opiggt? Piggt ... fast nu på hösten blir det mest opiggt
Pasta eller potatis? PASTA!!!!!
Tjänare eller tjäna? Hmm.. va jag vill att folk ska tjäna mig ;)
Is eller mjukglass? Mjukglass
Natt eller dag? Dag
Rakad eller orakad?  haha.. no comment 
Popsnöre eller sportfåne? Sportfåne
Naken eller pyjamas? Pyjamas ;)
Linda Skugge eller Linda Rosing? Rosing. Gillar INTE skugge. Hon vill helst utrota alla män ju
Kaffe eller te? Kaffe, men te e oxå gott
Engångssex eller engångstallrik? Vi tar sexet då. jag har ju ändå diskmaskin ;)
Plastbestick eller plastbröst? Hmm besticken då. Dom kanske inte får plats i maskinen
7-eleven eller Pressbyrån? Tipsade ju just brorsan om att 7eleven har världens godaste mat, så det får bli de.
Glasögonorm eller linscooling? linscooling
Plugga eller jobba? Trivs jävligt bra med att plugga nu, men hade vart gött med jobbpengar
Planka eller pröjsa? Pröjsa. Men har plankat en gång. :) fast det berodde på ålder, inte pengar
Yngre eller äldre? ÄLDRE
Lång eller kort? Lång
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? tuff one, vet inte, omöjligt att säga.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Beror precis på.
Tycker du om ord? ja det är ju kul att kunna prata så man förstår
Finns det någon du ogillar starkt? Falska människor,
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är konflikträdd som fan 
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag ber om hjälp
Är du svartsjuk? Näe inte särskilt.
Vad gjorde du igår kväll? Jag satt hemma o kollade på bridget jones o vänner, o var lite halvbakis
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Ja det tycket jag.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? hundöron
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Denise rudbergs böcker.
Tyckte du om att gå i skolan? JAAAA älskar det
Vad har du för mobiltelefon? SonyEricsson W850 i tror jag den heter
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? nope det glömde jag, tack för påminnelsen
Hur stor hårddisk har du? haha som om jag skulle veta det.
Har du överkast på sängen? Ja, men det ligger inte på varje dag
Har du brutit något någon gång? .nope det har jag inte
Har du varit med på TV? Näe det antar jag inte. om ingen paparazzi smygfilmat mig
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? .Plugga eller ta tag i livet
Använder du tofflor? Näe fryser faktiskt om fötterna just nu
Använder du morgonrock? Näe det gör jag inte, då skulle jag gå i den jämt
Är du en Besserwisser?  Japp. jag har alltid rätt.
Kan du dricka mjölk som gått ut för 3 dagar sen? Fy fan vad äckligt. Dricker den inte om den går ut i morgon typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback