Lista i brist på annat

PERSONLIGT
Vad heter du? Hanna Birgitta Söderström
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hanna är bra, men jag kunde byta ut birgitta kanske
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Erik, anna, johanna o maria
Vilket stjärntecken är du? Vädur, så de så
Vart bor du? Leschöping,.. Där sveriges bästa bandylag finns
Bott utomlands? nej, men rest en del
Flyttat antal gånger? massivs
Vart skulle du vilja bo? Där jag bor... Eller på cuba
UTSEENDE
Hur lång är du?
173 cm
Hur mycket väger du? Hemlis ;)
Hårfärg och frisyr? Min vanliga färg (brun), men alldeles för lång lugg..
Ögonfärg? Grumlig
Mest nöjd med? Långa ben ;)
Minst nöjd med? Min långa lugg ;)
Skostorlek? 39
Glasögon? Nope
Har du några piercingar/tatueringar? Öronen

FAVORITER
Filmer?
Hmm allt med persbrandt o grant
Låtar? Allt med winnerbäck!!! Dunkla rum är en favorit
Årstider? SOMMAR
Mat/dryck? Inbakad fläskfilé och rosevin
Djur? Häst
Färg? Svart, turkos
Parfym? Hugo boss deep blue
Tv-program? Vänner, oc, one three hill

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka?
Min bruna canada goooose
Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar och mina blågula nikesneakers
Favoritfärg på kläder? grått/svart
Favoritmaterial på kläder? Lammull
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Har typ köpt det jag vill ha de senaste dagarna. Nån snygg jacka kanske..
Favoritaffärer? Gina tricot får jag säga tror jag.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Oj, det vågar jag inte skriva ;)
Favoritmärke? Hmm svårt.. Gucci gillar jag... Köpte en ny lyle´n scott tröja häromdagen o den e go.. Gant har ofta snyggt.. Omöjligt att säga ett :)

GREJER
Plånbok:
En svart, rätt ful o lite trasig
Tandborste: en blå, mjuk!
Smycken: Mitt hjärta som jag fick av fredrik i förlovningspresent
Solglasögon: Mina gigantiska från thailand
Underkläder: Olika...
Nagellack: Hmm väldigt dålig på o fixa med mina naglar men köpta iaf ett mörklila lack rätt nyss
Mp3: Hade en ipod men det blev stulen, så nu har jag nån lite grej som egentligen är fredrik med typ 60 låtar i
Mobil: SonyEricsson T850 i tror jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback