LEDIG

Nu ska jag vara ledig till på söndag kl 16.. HÄRLIGT!!! Ikväll ska jag vara barnvakt åt märtha o hilma. Ska försöka städa här hemma idag med. I morgon ska jag till stan med hanna. Köpa nån present till johanna som vi ska på fest till i morgon kväll. Osså ska vi lämna in våra arbeten.. Skulle ju gjort det idag när läraren kom, men det glömde la jag givetvis då.. Hoppas vi träffar vår käre vän ugglan på skolan :) Fest i morgon kväll då. Ska bli riktigt skoj. Lördag ska jag fika med sarah på stan på förmiddagen. Ska kolla när fredrik spelar match, o sen blir det hemmakväll. En lugn o härlig helg med andra ord. Försöka träna 2 ggr oxå.. vore gött..

Still me still now

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fy vilken lång och härlig helg du har farmför dig . Nästan fyra dags ledigt tackar man inte nej till : ) Ha en bra kväll .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback