Jobblördag

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Är väl ofta så när man gör spontana saker. Vi satt här en sväng o Maria kom förbi. Hahaha jag har iaf lyckats göra bort mig för en gammal lärare. Det finns en gymnasielärare (gammal 45+) som ser ganska bra ut. O maria jobbar med hans fru. Osså var dom på personalfest igår. O när jag prata med maria så sa hon att hon satt bredvid hans fru, varav jag kläcker ur mig "åhh hälsa från mig att hon har en het make", så maria säger med både för o efternamn vem som tycker det..hahahaha..jaja hoppas jag inte ser han på stan på väääldigt länge ;).. Idag är det jobba på praktiken Mellan kl 14-21. Sen i morgon jobbas det 7-14... hmm sen e praktiken slut. Skola på måndag, börjar jobba på tisdag, ev datakunskap på onsdag. sen är jag klar o ska ha lite jullov :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback