Jobba kväll idag

Vaknade väääldigt sent. typ tjugo i elva :). Det var skönt men kanske inte så jättebra med tanke på att jag börjar 7 i morgon så jag måste lägga mig i tid. Läste tidningen en stund. Tänkte gå upp nu o kolla julkalendern på internet, men då gick inte det för dom hade nåt fel på svt, då tänkte jag se svensson svensson men då gick inte det heller. Typiskt.  Börjar kl 16 idag. Lite sugen på ett varv i spåret snart. Men det regnar o är såå tråkigt väder. USCH!!! Att springa går väl bra i regn, men jag har ju ingen bil hemma o det är så jobbigt att gå/cykla till spåret i dåligt väder. Man tappar all motivation på vägen dit. Hmmm. Tänkte börja se den nya serien som börjar på 5an idag. Följer ingen serie för tillfället o saknar det lite. :)

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Moa

Fast det är väldigt skönt att sova :) Jag jobbar också sent och har en ovana att sova alldeles förlänge :)

Postat av: Hanna ^^

vilken hurtbulle du är!! =)

2007-12-05 @ 11:27:40
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback