HÄRLIGT

Är nästan klar med alla G uppgifter. Bara en ergonomi grej kvar med jag har börjat på den så det är nog lugnt. Ska försöka göra grejerna för högre betyg oxå. Borde lyckas fixa ett MVG i ergonomi. Tanten är såå flummig. Sen kanske jag kan få ett toppbetyg till om jag kämpar lite med Vård och omsorgen. Etiken fortsätter nästan termin men där kan man nog fixa bra betyg med.. Det är värre med Medicinsk grundkurs. Där är det så mycket uppgifter så jag orkar inte lägga ner den tiden på alla. Dessutom går la datan åt helvete. men men.. Ett par G är ju inte hela världen. Har ju okej betyg från gymnasiet, så det är bara några Gn som skulle sitta fint o byta ut. Ska försöka mig på att bli klar med ergonomin oxå nu.

Kommentarer
Postat av: LInnea

Svar: jag går i en internationell privatskola :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback