Go kväll

Åkte ut med hanna en sväng förut, men vi hade inget o göra, så vi åkte bara runt o kika, haha. Sen släppte jag av henne o ringde till pappa o fråga om jag fick komma dit en sväng. Hade inte träffat dom på jättelänge så det var trevligt. Tycker att det är tråkigt att dom inte vill fira jul med oss :(.  Fick iaf en kopp kaffe o tjöta lite, sen gick jag med pappa en sväng med hunden. I morgon ska jag försöka komma upp i tid så jag kan plugga lite, sen börjar jag jobba kl 14.

Hörs sen eller i morgon. nu ska jag se på missade julkalenderavsnitt :)


Kommentarer
Postat av: Emsan

Jadu, jag jobbade igårkväll och mer kul än så gjorde jag inte. Har jobbat med min uppsats också, fruktansvärt tråk! Usch! Men snart kan jag andas lite iaf! :)

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback