Fredag

Ledig idag. Har vart en riktigt bra dag än så länge. :) Hade ställt klockan på 9 för att jag ville få klart mitt sista arbete i tid. Gick fort och nu är det inskickat. Såg sen på dagens julkalender. Ringde Linda på kommun för att prata om min blivande timanställning. Ska börja med att gå bredvid på tisdag kväll :)Dessutom trodde jag att jag jobba dag i morgon, men jag hade fel.. Jobbar 14-21- Åhh vad härligt!!! gillar inte o börja 7. Nu håller jag på o städar upp lite hemma, men så ringde hanna o fråga om jag skulle med på stan, så nu ska jag duscha av mig o åka... Hoppas dagen fortsätter lika bra !!!
Känns skönt efter att jag hade en förjävlig dag igår...tills jag träffad brorsan med familj.. Dom har en förmåga att alltid hålla mitt humör uppe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback