Folk som klagar på andra

Jag är en av de många många som läser blondinbellas blogg dagligen, ibland flera gånger/dag. Jag tycker som många andra att hon kläcker ur sig lite roliga, småpuckade kommentarer ibland, som är roliga att läsa. Men när jag läser hennes kommentarer så tycker jag synd om henne. Så många puckade människor som kommenterar varenda jävla grej som den stackars tjejen säger, gör, tycker eller har på sig. Hon skriver gärna om att hon lyckas bra med skola/jobb, hon berättar att hon shoppar och har pengar och även att hon festar med dom bästa på dom coolaste ställena. MEN låt henne göra det!!!! TJEJEN ÄR 17 ÅR!! Tonåringar är ofta osäkra, vill gärna hävda sig m.m.  Det är denna svenska jamtelag att ingen får vara bättre än någon annan. Visst hennes farsa kanske har massa pengar o skämmer bort henne. Men ni som läst mycket av hennes blogg vet hur hon sliter. Hon har flera olika jobb. Hon kämpar med skolan. Låt henne bara göra det, utan att kommentera vilken jävla idiot hon är o hur ful o fet?! hon är.

Varför inte kämpa för ett bättre liv själva istället för o gnälla på såna som har det bra. Jag slår vad om att dom flesta av er är bittra människor som inte har nåt mål med livet o som inte har mycket till liv och som mer än gärna skulle leva det glammiga liv som bella lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback