en lista till

Den här hitta jag hos www.lycka76.blogg.se


F: Har du pussat nummer 72?
S:  Har pussat louise på fyllan hos björn :)

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Oj svårt, nåt röj på stadt ;)

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Snart hoppas jag, när hon kommer hem över jul.

F: Är nummer 54 söt?
S: Hmm min bror.. näe

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Haha det är min sambo, så troligen var det ju bra iaf :)

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Vi var korridorare på roslagstullsbacken 5 i sthlm.

F: Gillar du nummer 21?
S: Leibel, rolig kille.

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Var o lämnade några kort till helena för ett tag sen, träffar henne förhoppningsvis på måndag

F: När såg du nummer 72 sist?
S: Det var på systemet för några veckor sen

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Det är min svärmor, så det har jag :)

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Troligen nån gång på krogen, hyrde ett rum i sthlm av honom.

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nja de är la synd o säga. Vi var jobbarkompisar ett år typ. Goo tjej e det iaf

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Hmm näe tror inte jag o helena har vart på bio nån gång.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Med Louise.. haha absolut . :)

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Brorsam. Vi pratar om allt. Senast ville jag ha hans kontonummer.

F: Känner du nummer 48?
S: Jaaa, hon är den jag vart kompis med längst, o som alltid kommer vara en riktigt nära vän.

F:
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Jaaa..

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Mohaha dom har vart tillsammans o sambo, det är därför jag känner nr 36 :), men dom är nog kompisar nu.

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Sen sommaren sommaren 05.

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Jag tror det... med daniel.

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: NEEJJ.. varför skulle nån vilja det på världens snällaste människa??

F:
Hur träffade du nummer 35?
S: På krogen, genom gemensamma kompisar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag antar att det är jag som är nummer 40 och ugglan nummer 72 ?? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback