EM- lottning

Kom på att jag måste skriva om em-lottningen. Den är ju verkligen viktig...

Börjar den 10 juni mot grekland. Då har vi förhoppningsvis hunnit ner till Salzburg o ser matchen förhoppningsvis live, men med tanke på arenans storlek så kan det nog bli tv, men vi får se. Grekland, regerande mästare, men är nog inte mycket bättre än sverige ändå. Bra chans till 3 poäng där.

14 Juni mot spanien, denna matchen spelas i innsbruck. Liten arena där också tyvärr, men vi gör tappra försök till biljetter, både hemma och på plats. Spanien är Gruppens bästa lag, men vi slog dom med 2-0 hemma i kvalet, så om allt stämmer finns det chans till någon poäng, men då måste verkligen ALLT stämma.

18 Juni mot Ryssland, samma stad som ovan. Ingen aning om hur bra det ryska laget är, men efter vad jag hört nu så ska det nog kunna bli 3 poäng för sverige där.

Jag är kanske lite partisk när jag "tippar" här eftersom man håller på sverige. Men men.
Efter 14 juni blir det adriakusten i italien en dryg vecka, men får vi biljett till rysslandmatchen så åker vi givetvis tillbaka över dagen o kollar den matchen.

 VAD TROR NI OM SVERIGES CHANSER???

Kommentarer
Postat av: hanna

sverige suger ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback