dataarbetet inskickat

Åhh nu är ÄNTLIGEN dataarbetet inskickat. Har haft sån jäkla ångest över det. Har fortfarande ångest över datan iofs eftersom jag har grejer kvar. Har även kvar ett arbete i ergonomi men den läraren känns det som man kan flirta lite med så ordnar det sig ändå (kvinnlig lärare så fatta ordet flirta rätt för allt i världen ;) ). Men han i datan känns det som att han underkänner en om man missat minsta grej. (manlig, men det funkar inte ändå haha ).. Ska även maila in ett grupparbete som jag skrivit ihop, det kanske jag borde göra idag. För det vore ju lite pinsamt om det kom in för sent, med tanke på att det drabbar hela gruppen.. Ska börja jobba om en timma o jobba till 21 tror jag. blir nog bra. I morgon jobbar jag dag, sen ska jag o hanna sitta o skriva ergonomi tror jag. KUL! NÄPP!! Snart lucia då.. blir fint, får se om man ser nåt tåg. Ska la komma 2 olika tror jag till jobbet. Men jag tror jag missa båda tyvärr :(. well well. Får skicka in grupparbetet nu o sen äta o göra mig i ordning inför jobbet.

Still me still now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback