Dålig uppdatering

Jag skrev ett Låångt inlägg igår, men tyvärr så vägra datorn o spara det så jag skulle kopiera det för o spara liksom, men det gick inte o kopiera heller.. Ohh vad arg man kan bli då, men i fredags var jag på en jätterolig fest som slutade med att jag blev alldeles för onykter (jag är way to old för det). Jag har iaf ramlat hemma över min säng eller nåt sånt, o detta har resulterat i att jag har typ 100 blåmärken (en liten överdrift kanske), och dessutom ett köttsår på höften.. Inte såå skönt. Jaja sånt är livet, jag mognar nog jag med en dag ;). Vakna iaf upp relativt pigg o glad igår. Drog till stan o fika med sarah en sväng, sen var det lugnt. Käkade inbakad fläskfilé på kvällen. O drack faktiskt 2 glas vin till maten ;) Idag ska vi käka hos fredriks föräldrar, sen ska jag jobba kl 16-20. Gött att praktiken är slut om en vecka, så jag kan börja tjäna pengar.. :)
Håller för övrigt på o kikar boende i italien, Blir budgetboende i österrike i form av campsweden och bilen. :) Sen blir det nog 2 v i italien.. Gött de..


Kommentarer
Postat av: johanna

hej är du inte medlem i gratisbio ännu ?

ni som forfarande inte blivit medlemmar : Ni får 50 poäng i välkomstpoäng om ni reggar er. Men reggar ni er via mig får ni 25 poäng extra! Så istället för 50 poäng har ni 75 poäng redan från början. Sedan är det bara att samla!

Det har kommit jättemånga nya Click-annonser (som man bara klickar på, och får poäng), och jag skrapade ihop 50 poäng extra alldeles nyss bara genom att klicka. Tog väl 1 minut ungefär.

här har du länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

GratisBio är LÄTT den bästa gratissiten på nätet!
du får gratis bio biljetter och present kort :)

Postat av: Hanna

Hihi det gick jättebra.
Ring mej när du slutar jobba. Och förresten så kommer du nog aldrig att mogna! :D

2007-12-09 @ 19:28:56
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback