Dagens

Dagens sysselsättning: Skriva situationsbeskrivningar och se lucia på dagis
Dagens bästa: Se Märtha o Hilma sjunga
Dagens sämsta: Magkatarr
Dagens tv: Luciatåg i morses o bonde söker fru ikväll
Dagens frukost: En kanelbulle :)
Dagens lunch:  Inget än
Dagens kvällsmat: Vet ej
Dagens godis:  Några gamla chipssmulor
Dagens låt: Sankta Lucia
Dagens klädsel: En rödrutig klänning om jag hinner fixa knappen
Dagens köp: .One Three Hill box
Dagens mys: Lucia i allmänhet (älskar Lucia)
Dagens sjuka: Magkatarr (ovanligt va)
Dagens saknad: Mamma, det var med henne som mina lucatraditioner startade
Dagens humör: Okej
Dagens träning: Kanske promenad till majåker, annars inget
Dagens sötis: Märtha o Hilma i luciatåget, o fredrik som ringde o berätta att han spelade in bonde till mig igår :)
Dagens sms: tar ett från gårdagen som jag fick från hanna ;) det var roligt. "Hörde precis på radion att det gick en naken tjej med blommig hatt, rullator och systempåse på motorvägen. Vill du att jag ska hämta dig?"

Kommentarer
Postat av: Rexlila

Fy fan! Magkatarr! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback