Bra dag

Var på dagis förut o kollade på Märtha o Hilma.. Dom var såå duktiga. Speciellt märtha. Hon kunde alla sånger o så. Hilma sprang mest runt. Ställde sig i tåget ibland o gick iväg o hittade på andra saker ibland ;). Sen åkte jag, annsofi o barnen iväg till deras mormor och gammelmormor o lussade. Var roligt! Har sett på bonde söker fru för en stund sen. Verkar iaf som att 2 av förhållanderna kan hålla. Magen e bättre men jag är ledig i morgon så det är skönt. Då ska jag göra klart mina arbeten.. Sen tänkte jag faktiskt baka nåt kul eventuellt. Problemet är bara att jag inte kan baka... Skulle göra kola förra julen, men det slutade tyvärr med att jag ställde in den varma plåten på glasskivan i kylskåpet.. Den glasskivan finns tyvärr inte bland oss längre. jaja vi får se hur det går. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback